sobota, 23 lutego 2013

mistery girl :)

jaka jest, każda wie :)
a trafiłam na jej zdjęcia całkiem przypadkowo, błądząc sobie w czeluściach blogosfery i podglądając z przyjemnością co to tam inny wydłubali bądź wynaleźli... i tak trafiłam na piękny blog Jasmin i wpadłam jak śliwka w kompot...
mnie też zaczarowały jej oczy... i też nie chciałąm uwerzyć w tragiczną wersję losów Córki Fotografa (bo tak też określana jest ta dziewczynka - the TPD girl ("The Photographers Daughter")
i też wpadłam w manię wyszukiwania pocztówek, obrazków, grafik z jej wizerunkiem

a kim była tajemnicza dziewczynka o wszechwiedzących oczach...?

no cóż, wielka zagadka i wiele osób chciałoby wiedzieć, ja zresztą też...

i specjalnie dla Jasmin ten link:
mistery girl odnaleziona :)
a przynajmniej mam taką nadzieję...

a ja nadal będę grasować po targach staroci i portalach aukcyjnych poszukując kartek z Mistery Girl i liczyć na łut szczęścia w licytacjach :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz